30.

idag har jag varit vaken sen typ 4 - 5 tiden i morse,
och jag kunde verkligen inte somna om. Sedan vid
halv 7 så fick jag ett sms av Malin och det gjorde mig GLAD.
så jag låg och smsade med henne ett litet tag innan mobilalarmet
gick, och mitt huvud höll på att sprängas, hade en sån huvudvärk
som aldrig förr, så jag sjukanmälde mig idag men jag skickade ett
sms till min mentor, hur det var och så. och att om jag skulle må bättre
så skulle jag gå till skolan. men jag lyckades somna om efter jag hade
skrivit till min metor men jag vaknade typ lika fort och då tog jag en
värktablett sen gick jag och la mig igen. som tur va så gick huvudvärken
bort och då gick jag till skolan, så jag kom till skolan vid 10 tiden ungefär.
missade bara en lektion, bra det! men jag var jävligt trött. Men jag jobbade
bra på skolan idag, och det kändes skönt!
Nu ska jag lägga mig och sova så jag blir utvilad tills i morgon =).
Godnatt mina kära läsare.
finns ingen som kan ta din plats i mitt hjärta, Zelma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0