3.

Idag var första skoldagen efter ett underbart lov.
men jag skulle vilja ha lov längre, skolan tar kol på mig.
det är så mycket nu innan man går ut på praktik.
nu ska jag kolla på tv det är ju fotbolls galan!
Jag saknar dig varje dag, du finns verkligen inom mig,
jag vet att du har det bättre nu. Du har verkligen en
plats i mitt hjärta och det kommer du alltid att ha.
Idag var första skoldagen efter ett underbart lov.
men jag skulle vilja ha lov längre, skolan tar kol på mig.
det är så mycket nu innan man går ut på praktik.
nu ska jag kolla på tv det är ju fotbolls galan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag saknar dig varje dag, du finns verkligen inom mig,
jag vet att du har det bättre nu. Du har verkligen en
plats i mitt hjärta och det kommer du alltid att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0