6.

Igår vid 7 åkte jag till Elin Swärd, vi satt och kolla på några filmer,
vi dippade gurka och morötter. GÖÖÖÖÖÖTTTT!
Mellan 4-5 somnade vi fast jag somnade lite innan, men hon
väckte mig så vi la oss i sängen. somna som en stockkkk....
vid halv 12 vaknade jag, men jag låg kvar i sängen till 12 innan jag
väckte terese som oxå sov där.
Sen gick vi och mötte Madeleine för att käka mat på sibylla,
sen kom min bror och hämta mig.
-
ikväll har jag inte gjort så mycket, har bara suttit framför tv och datorn.
sen for jag och alexander till Gräfsåsen för att hjälpa Robin, Kasper och Tobias,
för deras bil hade slut på batteriii, hahah sopppppoooorrrr.
nu sitter jag och har nyss uppdaterat mobilen och kollar på beck.
-
Jag vill tacka Sofie Johanson för min design på bloggen.
http://sofieejohanson.blogg.se/ hennes blogg.
------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: sofie

så lite så vännen!

2011-12-19 @ 17:47:36
Postat av: sofie

Men den där texten på headern hade jag ju tagit bort, alltså den som står med svart text längst upp! säg till om du vill att jag ska ta bort den eller om du ska ha kvar den :)

2011-12-19 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0