16.

Igår så kom Sofie till mig vid halv 10
Och då drog vi till mig för att göra oss i ordning
För att sedan dra på korgen, det var inte så mycket
Folk när vi kom dit men senare på kvällen kom
Det ganska mycke folk, as kul hade vi och
gjorde nog av med lite för mycket pengar på krogen.
Vi kom hem till mig vid halv 4 och då var det bara att
lägga sig för vi skulle upp halv 5 för att ta tåget till
Stockholm som gick 05:40, vi tog oss upp och vi var
förtfarande fulla när vi vakna eller iallafall jag!
Hela tåg resan mådde jag skit, kunde typ inte sova
något heller!! Vi var framme vid 11 i Stockholm och då tog
vi pendeln till min morbror, hans tjej och min lilla söta kusin Alma!
När vi kom hit så somnade vi i soffan eller iallafall jag :))
Vi har inte gjort så mycket i dag, typ bara suttit inne och
ikväll så har vi spelat miljonbingo, det gick skit!!!
Men nu ska vi sova så vi orkar med morgondagen!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

kul att du är med och tävlar om ett par Slippers från Ziperall :D meddelar när tävlingen är avslutad!



2011-12-29 @ 23:50:17
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0