12.

24 DECEMBER

julafton började med att jag vaknade vid 10 och låg kvar sängen
till ca 11, sen så gjorde jag mig i ordning för att gå bort till pappa,
för att sedan åka till annelis föräldrar för att käka lite. sedan åkte
jag och alexander till mamma för att käka lite mera.
sedan öppnade vi julklapparna. och sen gick jag till min pappa
för att öppna julklapparna där. sedan vart jag kvar där för att
spela lite sällskapsspel med min pappa, anneli och johannes.
jag hade en riktigt mysig julafton i år.
Detta fick jag utav min mamma, lillebror, storebror, momma och moffa.
Högtalare til mobilen, parfym, helkroppsmassage, presentkort, påslakan,
mysigfilt, pengar och trisslotter.

Detta fick jag utav min pappa, anneli, christopher, johannes och benjamin.
Mysfilt, parfym, body krämer, presentkort, pengar och en kryssning till vår :)
Detta fick jag utav Patrick, therese och alma.
En lila klänning, vet att den ser blå ut med den är lila och är SKIT snygg. :)
Tack för alla fina julklappar min fina familj, är sjukt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0