11.

Egentligen var det meningen att jag skulle gå ut med madeleine,
men hennes kusin ina skulle komma på kvällen så då
ville hon inte gå ut. Så jag gick ut med mina fina vänner i klassen.
vi började hon clara som bor i stan vi var några stycken där,
det vart clara, linnea, malin, emma, johanna, gisela, anne, bea,
johanna och therese. det vart en toppen förfest! vid 22:00 - 22:30
drog vi på krogen, det var mycket folk där och många man kände :)
så det vart en toppen utgång.
förutom att min vän malin vart av med sig mobil på krogen.
jag förstår mig verkligen inte på folk som kan göra något så dumt.
nu kommer lite bilder sen förfesten.
tyvärr så tog jag inga bilder på krogen.
pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0